Sól morska 

Sól morska, niby taka sama jak tradycyjna kuchenna, a jednak inna- posiada bardziej wyrazisty smak oraz ma lepszy wplyw na zdrowie. Sól morska otrzymywana jest w procesie odparowania wody morskiej. Jest w 100% produktem naturalnym, który nie jest barwiony w przeciwieństwie do soli kuchennej. 

Słone zdrowie

Sól morska jest doskonałym źródłem minerałów. wg mnie nie powinno się eliminować soli z diety mimo powszechnej opinii, że jest nie zdrowa. Sól w organizmie odpowiada za stymulację nerwów, stan kości oraz szkliwa oraz prawidłowe funkcjonowanie mięśnia sercowego. 

Nadmierne spożywanie soli może doprowadzić do zatrzymania wody w organizmie co może wpłynąć na na ciśnienie tętnicze a w ekfekcie zakończyć się udarem lub zawałem mięśnia sercowego. 

2 Comments Add yours

  1. pudernik says:

    Czyli mam ja sypac zamiast zwyklej soli? I bedzie tak samo smacznie ale nie az tak niezdrowo?

    Like

    1. MasterDzidek says:

      Napewno będzie smaczniej i zdrowiej. 😜

      Like

Leave a Reply

